צור קשר לפרטים נוספים



קבל ייעוץ עכשיו
03-5610605
Office@dorot.net

שירותי תפעול לסוכני ביטוח

אם יש אדם משמעותי בחיינו הוא סוכן הביטוח. אנו פונים לסוכן הביטוח שלנו לאחר שרכבנו עבר תאונת דרכים, או כאשר אנו טסים לחו"ל ומבקשים לאבטח את עצמנו לכל מצב. התפעול הוא גם חלק מתפקידיהם של הסוכנים, ולכן רבים מהם מתעניינים בנושא שירותי תפעול לסוכני ביטוח. הסוכנים נאלצים לבזבז זמן יקר בביצוע פעולות, כמו טיפולים במשוב בקרה ועמידה בקשר עם גופים פיננסיים או הפקדת כספים של העובדים, ולכן הם זקוקים לא אחת לעזרה מקצועית.

שירותי תפעול לסוכני ביטוח – כי גם לסוכן מגיע שירות

סוכנים המשתמשים בחברה המספקת שירותי תפעול נהנים מכלל שיפורים והטבות. אלה כמה יתרונות לשימוש בשירותים אלה:

  • חיסכון בזמן – הזמן הוא אויבו המושבע של סוכן הביטוח. על הסוכן מוטלת החובה לטפל בתיקיהם של אלפי לקוחותיו, תוך התחייבות לשירות מקצועי ואמין כלפי כל אחד מהם. בזכות חברה אשר יכולה לבצע את מרבית שירותי התפעול עבור הסוכן ולטפל בנושאים כמו סריקה ותיעוד של מסמכי המבוטח או העברת מסמכי תביעה לגורמים המטפלים בכך.
  • הימנעות מטעויות אנוש – סוכן הביטוח הוא בסופו של דבר אדם אחד המתעסק בנושאים שונים. קצב העבודה התובעני שלו גורר אחריו לעתים טעויות אנוש כמו הפקדה של כספי העובד בסכום לא נכון או שליחת טופס שגוי לגוף הפיננסי. שירותי תפעול לסוכני ביטוח מספקים ידיים עובדות נוספות לסוכן ובכך חוסכים ממנו טעויות הנגרמות עקב עייפות או חוסר ריכוז.
  • התאמת השירות ללקוח – שירותי תפעול של חברה מוכרת ומנוסה מותאמים ללקוחות של הסוכן ולדרישות של הגופים הפיננסיים השונים המטפלים בכספי הפנסיה.

דורותנט – סוכנים בראש שקט

בזכות שירותי תפעול לסוכני ביטוח של חברת דורותנט יכול כל סוכן לעבוד בנחת, בידיעה שהוא יוכל לספק ללקוח שלו את השירות הטוב ביותר. כל סוכן ביטוח יוכל ליהנות מהמגוון הרחב של השירותים שמספקת החברה הכוללים התממשקות עם התוכנה "באפי", הכוללת: קליטה של תיקי הלקוחות, קבלה של מסמכים שונים והעברתם לגוף הפיננסי הרלוונטי, טיפול במקרים של עזיבת עובד ומילוי טופס 161, העברה של הצעות ביטוח ללקוח כדוגמת פוליסת ביטוח לחו"ל וכדומה. הצוות המקצועי של דורותנט בעל ניסיון רב בתחום וישמח לסייע לסוכן בכל בעיה. 

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני